Chat with us, powered by LiveChat

Om oss

Din suksess er alltid vårt #1 fokus. 

Vi har ambisjoner om å være de som tilfører mest verdi til tannlegeklinikker i verden, og jobber utrettelig for å nå målet som vi satte da vi startet Leadcom i 2018: å hjelpe 10 000 klinikkeiere med å doble bedriften sin.

Vår historie.

Vi startet Leadcom i februar 2018 som et markedsføringsbyrå med fokus på målbare resultater, det vil si direkte ROI (return on investment) på markedsføringskostnader.

Etter noen måneder kom vi i kontakt med en tannklinikk i Oslo sentrum som virkelig trengte å få inn pasienter, og det fort. Da de åpnet klinikken, hadde de to fulltidsansatte tannleger, men på grunn av mangel på pasienter måtte den ene slutte og den andre jobbet nå deltid.

Vi tok på oss oppdraget med å hjelpe denne klinikken og satt opp en Facebook-kampanje som skulle få inn pasienter på undersøkelse. Vi ba også tannlegene om å måle omsetningen fra pasientene som kom inn fra kampanjen. På 12 dager fikk klinikken 118 pasienter med en 21x tilbakebetaling på investeringen i annonser. Det vil si at for hver krone klinikken brukte på Facebook Ads, fikk de 21 kroner tilbake i omsetning.

Da vi innså hvor stor verdi vi kunne tilføre til en vanlig tannklinikk, bestemte vi oss for å kun fokusere på tannlegebransjen, og utvikle den beste hjelpen mulig for ambisiøse klinikkeiere som ønsket å skape vekst i sine bedrifter. Og denne klinikken som hadde én deltidsansatt tannlege i midten av 2018, startet 2019 med tre tannleger og jobber nå med å utvide med en nytt behandlingsrom.

Akkurat nå har vi samarbeid med klinikker over hele landet og jobber blant annet med en av Norges største kjeder. Men vi har enda en veldig lang vei å gå for å nå målet som vi har satt for oss selv, nemlig å hjelpe 10 000 klinikkeiere over hele verden med å doble bedriften sin.

Team Leadcom.

Maksim Polupanov

Co-founder, Head of Client Success

Bendik Eide Anskau

Co-founder, Head of Growth

Patrik Lorentzson

Country Manager Sweden

Vårt DNA.

Verdiene våre er ikke bare noe vi har skrevet ned og glemt. Vi lever etter dem religiøst. De definerer hvem vi er som personer, og hvem vi er som et selskap. De er vårt DNA.

1. Kundebesettelse

Vår suksess måles direkte etter suksessen til våre kunder. Vi starter alltid med kunden og jobber bakover derfra. Hovedfokuset vårt er alltid å tilføre våre kunder mer verdi enn noen andre i verden. Ingenting er viktigere enn dette, og alt annet i bedriften vår eksisterer kun for å nå dette målet.

2. Fokus

Vi prøver å rette all energien vår så smalt som mulig mot de områdene som vi mener kommer til å tilføre mest mulig verdi til kundene våre. Alt annet elimineres.

3. Eierskap

Vi tar eierskap i alt vi gjør, og opererer som om vi er medeiere i bedriften til hver eneste kunde. Vi hjelper der vi ser vi kan tilføre mye verdi, og sier aldri “det er ikke jobben vår” hvis vi ser en mulighet for å hjelpe kunden vår utenom våre vanlige tjenester. 

4. Konstant og uendelig forbedring

Man er der man er på grunn av hvem man er. Vi er besatt med å forbedre oss selv, og hjelpe de rundt oss med å gjøre det samme. Vi mener det er greit å gjøre feil, men uakseptabelt å ikke lære av dem. Hos oss møtes motgang med begeistring, da vi ser på det som ikke annet enn en mulighet for vekst.

5. Brutal ærlighet

Vi er ekstremt oppriktige med hverandre, og verdsetter god kritikk. Vi er mer opptatte av å finne ut hva som er sant enn å bekrefte våre egne syn på ting. Vi unngår ikke konflikt og utfordrer hverandre der vi er uenige, selv om det kan være ukomfortabelt.

6. Ekstreme standarder

Vi setter ekstremt høye forventninger for oss selv, og benchmarker oss selv kun mot de beste i verden. Våre standarder for hvem vi ansetter og hvilke resultater vi produserer skal hele tiden bli høyere og høyere.

7. Hastighet

Hastighet er viktig i business. Vi verdsetter gjennomføringskraft og besluttsomhet. Hver dag har lever vi med en brennende følelse av at ting haster.

8. Tenk stort

Vi tenker stort på vegne av oss selv og våre kunder. Vi prøver å gjøre ting 10x bedre, og setter mål som virker urealistiske for andre. Disse målene tvinger oss til å strekke oss lenger og komme med bedre løsninger.

Vil du ta klinikken din til nye høyder?

Ta quizen og se om klinikken din kvalifiserer seg.

Vi hjelper våre kunder med å dominere deres lokale marked, og kan derfor kun ta et begrenset antall kunder i Norge. Av den grunn må vi være selektive med hvem vi jobber med. Ta quizen nå og se om vi potensielt kan hjelpe deg med å vokse nettopp din klinikk.

Leadcom AS

Telefon: +47 472 95 778
E-post: post@leadcom.no

Copyright © 2019 Leadcom AS.